آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 11 تیر 1404
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 11 تیر 1404
یک شنبه 08 تیر 1404
کد خبر: 6993
تعداد بازدید: 27

به‌دنبال لغو برخی پروازها،

 دفاتر خدمات مسافرتی خوزستان خواستار همراهی و صبوری مردم شدند

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری خوزستان با اشاره به افزایش مراجعات مردمی به دفاتر خدمات مسافرتی برای پیگیری وضعیت بلیت‌های خریداری‌شده و استرداد وجوه پرداختی باتوجه لغو پروازها، خواستار همراهی و صبوری مردم شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، ساجده کردستان‌نژادی اظهار کرد: در روزهای اخیر، هم‌زمان با لغو یا تعلیق برخی پروازها در مسیرهای داخلی و خارجی، شاهد افزایش مراجعات مردمی به دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری برای پیگیری وضعیت بلیت‌های خریداری‌شده و استرداد وجوه پرداختی بوده‌ایم.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری خوزستان با اشاره به این شرایط ادامه داد: درک می‌کنیم که شرایط پیش‌آمده برای برخی مسافران ناراحت‌کننده و نگران‌کننده است، اما از هم‌استانی‌های عزیز و مسافران محترم تقاضا داریم با صبوری، دفاتر خدمات مسافرتی را که در این میان صرفاً نقش واسطه فروش بلیت را ایفا کرده‌اند، یاری کنند تا پیگیری مطالبات از مسیر قانونی و از راه مراجع ذی‌ربط انجام شود.

او افزود: در حال حاضر، بخش زیادی از وجوه خرید بلیت در اختیار شرکت‌های هواپیمایی است و دفاتر مسافرتی به عنوان نماینده فروش، در انتظار پاسخ و تعیین‌تکلیف نهایی از سوی ایرلاین‌ها هستند. در این میان، دفاتر نیز مانند مسافران در انتظار شفاف‌سازی و بازپرداخت‌ها هستند.

کردستان‌نژادی تأکید کرد: هدف اصلی دفاتر گردشگری، حفظ اعتماد و رضایت مردم است و ما همچنان در کنار مسافران خواهیم بود. با پیگیری‌های لازم از سوی مراجع مرتبط، امیدواریم فرآیند بازگشت وجوه با هماهنگی کامل انجام شود.


طراحی و پیاده سازی: راد وب